News & Stories
Filter posts
Filtered results
-
Τα παιδιά ζωγραφίζουν τις βρύσες
Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε τη συνεργασία του Δήμου Νέας Ιωνίας με το πρόγραμμα της Greenpeace “Ραντεβού στις Βρύσες”, με στόχο την υπεράσπιση του δικαιώματος όλων μας σε καθαρό, πόσιμο νερό,…
-
Οι βρύσες στο Φίλυρο ζωντάνεψαν ξανά!
Ο σύλλογος Δρύοχος διοργάνωσε τον περίπατο «Ο Δρόμος του Νερού» στο Φίλυρο, όπου γιόρτασαν μια μεγάλη επιτυχία της επαναλειτουργίας 7 δημόσιων βρυσών στην περιοχή.
-
Το “Ραντεβού στις Βρύσες” της Greenpeace και ο Δήμος Κηφισιάς ενώνουν δυνάμεις!
Το πρόγραμμα “Ραντεβού στις βρύσες” που τρέχει η εθελοντική ομάδα και το ελληνικό γραφείο της Greenpeace, έχει στόχο να εξασφαλιστεί πόσιμο νερό παντού και πρόσβαση σε ένα επαρκές δίκτυο κοινόχρηστων βρυσών για όλους.
-
“Ραντεβού στη βρύση”: η Greenpeace και το Ίδρυμα Β&Ε Γουλανδρή ένωσαν τις δυνάμεις τους για το δικαίωμα όλων σε καθαρό, πόσιμο νερό
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 6 Απριλίου το «Ραντεβού στη βρύση», η κοινή ανοιχτή εκδήλωση του ελληνικού γραφείου της Greenpeace, της εθελοντικής της ομάδας και του Ιδρύματος Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή, στον προαύλιο χώρο του Ιδρύματος στην πλατεία του Αγίου Σπυρίδωνα στο Παγκράτι.
-
“Ραντεβού στις βρύσες” από τη Greenpeace,γιατί όλοι πρέπει να έχουμε πρόσβαση σε καθαρό, τρεχούμενο νερό!
Με πρωτοβουλία της εθελοντικής ομάδας της Greenpeace, η οργάνωση ξεκινά το νέο πρότζεκτ με όνομα “Ραντεβού στις βρύσες”, με στόχο να εξασφαλιστεί πόσιμο νερό και πρόσβαση σε ένα επαρκές δίκτυο κοινόχρηστων βρυσών για όλους.
-
Τρεχούμενο, καθαρό νερό παντού: ραντεβού στις βρύσες!
Η εθελοντική μας ομάδα καλεί όλους τους υποψήφιους δημάρχους να δεσμευτούν ότι θα προβούν στα απαραίτητα έργα για την επιδιόρθωση των δημοσίων βρυσών που έχουν πέσει σε αχρηστία αλλά και την εγκατάσταση νέων.
-
3+1 θετικά νέα για το περιβάλλον
Στα τέλη Ιουλίου, έγινε μια ιστορική Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, στην οποία αναγνωρίστηκε με απόφασή της ότι η πρόσβαση όλων σε ένα καθαρό, υγιές και βιώσιμο περιβάλλον είναι καθολικό δικαίωμά μας!
-
Η πρώτη πρόταση για ελληνικό κλιματικό νόμο είναι γεγονός!
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, οι πολίτες γίνονται συν-διαμορφωτές πρότασης νόμου για τη σωτηρία του πλανήτη.
-
Η ανάκαμψη χρειάζεται περισσότερα από το Εθνικό Σχέδιο για να είναι πράσινη και δίκαιη
Η ανάκαμψη που οραματίζεται η ελληνική κυβέρνηση δεν είναι μία πράσινη και δίκαιη για όλους: το Σχεδίο έχει βασικές ελλείψεις.
-
Συνάντηση περιβαλλοντικών οργανώσεων με τον υπουργό περιβάλλοντος σχετικά με την πρόληψη – επαναχρησιμοποίηση – ανακύκλωση
Σε σημερινή συνάντηση με τον υπουργό Κώστα Σκρέκα, εμείς, η Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης και το WWF Ελλάς διαφωνήσαμε με τις λανθασμένες ενέργειες της διοίκησης του ΕΟΑΝ.









